28 April 2010

MALAM YANG PANJANG...

Assalamualaikum...
Salam sejahtera buat kalian...
Moga sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat dan limpah kurnianya...
InsyaAllah...
Panjang rasanya melalui malam ini tanpa roomate di sisi (^-^).  Ditambah pula, kami diminta menyerahkan tugasan folio petang esok. Stay up la nampaknya... Dalam tak siap folio ni pun masih lagi jari-jemari ini sempat menyusun bait-bait huruf, sekadar untuk meluahkan rasa bersama.
Mujurlah ada teman yang sudi menemani membuat kerja bersama. Hilang sedikit gusar di hati ni. Terima kasih Jannah. Terima kasih Muna.
Buat roomateku, hari ni sudah masuk dua malam kamu tidur beralaskan cadar putih, bertemankan bau ubat2, bersama kenangan2 yang mungkin bakal tercipta... Nor Shazihan@Jihan... semoga cepat sembuh. Moga Allah Rabbul Jalil senantiasa melindungimu dan malaikat-malaikat akan menjagamu ketat selalu. AMIN...
Maaf tidak dapat bersama, menemani. (^.^). Memang seorang roomate yang tidak bertanggungjawabkan saya ni? Hehe... Hmmm... Saya harap, awak akan cepat sihat... Moga kita semua dilindungi_Nya. 
Malam ni sejuk sangat, dingin sangat. Hujan lebat tadi. Kehujanan tadi, seusai balik dari perjumpaan untuk PROGRAM SYABAB WA FATAYAT (Program Pemuda dan Pemudi). Harapnya selsema ini tidak bertambah teruk. Harapnya...Rollhehe...
Huhu... oklah, masa untuk menyambung folio seni Encik Johan yang tergendala ni. Hehe...
Harapnya sempat siap sebelum jam pukul tiga pagi nanti. Kepala dah naik bintang2 ni, jangan buat perangai nak 'ghiau' dah laa... Crying 2 haha...
Ok la dulu untuk hari ni. Semoga kita ditemukan di lain hari. InsyaAllah... Semoga kalian sentiasa dirahmati_Nya. Wassalam...



2 ulasan:

sm@ll sOul berkata...

assalamualaikum..
huhu, xbaik r0omate sy kt dia xbrtanggungjawab g2,
sbb bg sy, sy xprnah anggap die g2...
jd, awk tlg gtau skt kt die, jgn seskali prnah brfikiran mcm g2..
lau x, sy akn mrh kt die.......fhm?? ;(

syg................,
sy tau awk da brikan smmpu yg awk blh,
2 p0n sy dah syukur sgt2 da..
bkn sng nk brhdpan dgn r0omate yg slalu skt ni kn? byk kne sabar, brtahan...
kelemahan 2 dr pihak sy,& sy yg sharusnya mtk maaf..byk susahkan awk dn kwn2 yg lain..
sy p0n xske sbnrnya tgk k0rang sme rsau, tp apakan dya, sy sndiri xmmpu untk kekal kuat spanjang mse............ :(
maafkan sy...........
untuk smuanya.........


kdg2 fkr, better sy duk h0sp,
dr sy duk kt blk, tp trbaring lesu dan mmbtkan 0rg lain rsau...
wlaupun sy xske duk sne, tp bak kte tkah, 0k gak....
leh prcutian free.......huhu, ye kew?
xm0 sbenarnye........sbb sgt xshedappp..
sgt2 xshedappp, nak2 ble part "jarum" dtg,
waa, xsei d0h kawe......huk2
alhamdulillah, hrni rse better skt..
& insyaALLAH, hrpnya keadaan lbh baik pas ni....
amin........


MAAF.........

ash_mza berkata...

salam...
=)tiada maaf dan terima kasih...
kata2 tu dah wujud sejak awal perkenalan tercipta...
hehe...
tak pe... InsyaAllah...
mohon pada_Nya... segala terletak pada ketentuan_Nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...